Vriend worden

Vriend van Stichting Seppe

Wat leuk dat u overweegt om vriend van Stichting Seppe te worden en hiermee blijvend patiënten met een NBIA-gerelateerde ziekte wilt ondersteunen. Ondersteunen kan met ieder gewenst bedrag. Zonder donateurs en uw hulp kan onze Stichting Seppe namelijk niet bestaan.

Als u lid wordt van de Vrienden van Stichting Seppe en uw gegevens met ons deelt zullen wij u eenmaal per jaar (in maart) een email sturen met het verzoek van een donatiebijdrage, daarnaast ontvangt u van ons 2 maal per jaar een update van de Stichting Seppe met onze activiteiten en vorderingen.

Vriend worden

Foto van seppe

Belangrijk om te weten als u vrienden wil worden van Stichting Seppe. Stichting Seppe is een Algemeen nut Beogende Instelling (ANBI)

• Giften van een particulier aan een ANBI zijn onder voorwaarden voor de inkomstenbelasting aftrekbaar. Giften van een vennootschap aan een ANBI zijn binnen de daarvoor geldende regels aftrekbaar voor de vennootschapsbelasting. ANBI publicatieportaal publicatieverplichting internetadres - ANBI.nl
  • Een ANBI hoeft geen erfbelasting of schenkbelasting te betalen, voor zover aan de verkrijging niet een opdracht is verbonden, die aan de verkrijging het karakter ontneemt van te zijn geschied in het algemeen belang.
  • Uitkeringen die een ANBI doet in het algemene belang zijn vrijgesteld van schenkbelasting.

Een ANBI is verplicht om een aantal gegevens te publiceren op een website, deze zullen worden gepubliceerd in ons beleidsplan, wat hier is terug te vinden.