Doneren

Doneer via een Tikkie

Met Stichting Seppe zamelen we geld in voor het vergroten van de leefbaarheid en het levenscomfort in gezinnen die geconfronteerd zijn met een NBIA-gerelateerde ziekte van hun kind(eren) zodat zij ook mobiel kunnen blijven en de wereld kunnen blijven verkennen. Via de link op deze pagina kunt u doneren.

Maak een bedrag over naar Stichting Seppe: NL65ABNA 0118 1576 12 t.n.v. Stichting Seppe

Hier vind je het beleidsplan

Doneer via een Tikkie

qr-code tikkie

Foto van seppe

Namens Seppe, de familie van Seppe en de stichting, hartelijk dank voor uw gift!

Foto van seppe

Vriend van Stichting Seppe

Stichting Seppe wil in de toekomst nog meer impact maken. Met daarbij twee belangrijke pijlers: Het ondersteunen van gezinnen die geconfronteerd worden met een NBIA-gerelateerde ziekte én investeren in onderzoek gericht op nieuwe behandelingsmogelijkheden. Hoe u daarbij kunt helpen? Als Vriend van Stichting Seppe helpt u, middels een vast bedrag per jaar, mee aan deze pijlers.

Word vriend van Stichting Seppe