Zeldzame Ziekte dag

#rarediseaseday

29 Februari

Voor de Zeldzame Ziekten dag zet Stichting Seppe verschillende acties op

Op 29 februari 2024 is het dit jaar Schrikkeldag, een dag die eens in de 4 jaar voorkomt. Juist daarom vragen we op deze dag aandacht voor Zeldzame Ziekten. Wereldwijd zijn er ongeveer 7000 zeldzame aandoeningen bekend. En door genetische diagnostiek worden er steeds meer ontdekt. Seppe (7) heeft zo'n zeldzame aandoening, de uiterst zeldzame ziekte PKAN. Deze ziekte treft in Nederland 1 op de 4 miljoen mensen.

Eet smakelijk, bedankt en we hopen u snel live bij Eetcafé de Prins te zien!

Hoe kan je ons steunen?

€19,95