Mijn hond Mijn leven

12:30 uur, SBS6

Nieuw TV-programma

Seppe en Rocky in de media met een nieuw TV programma, Mijn Hond Mijn Leven

Afgelopen jaar is het gezin van Seppe benaderd om mee te doen aan een programma op SBS6, getiteld: Mijn hond, Mijn leven. In het programma staan hulphonden van de KNGF centraal en kreeg het gezin de mogelijkheid om iemand die van grote waarde is voor hun gezin en hulphond Rocky te bedanken. De aflevering is te zien op zaterdag 23 December 2023 om 16:30 uur op SBS6. Voor, wie het gemist heeft wordt de aflevering herhaald op zondag 24 December 2023 om 12:30 uur.

Namens de familie mogen we met toestemming hierover de volgende update plaatsen:

Wij zijn trots dat we hier als gezin aan mee mochten werken en dat we hiermee de KNGF een warm hart toedragen voor het mooie werk wat ze leveren. Toen Rocky in 2022 in ons leven kwam heeft dit het hele gezin in positieve manier geholpen. Rocky is niet alleen een steun en grote vriend voor Seppe maar ook voor de anderen in het gezin. Hij hoort er gewoon altijd bij. Ook hebben we samen met ons team van artsen ontzettend veel vertrouwen dat we gezamenlijk kunnen kijken hoe we Seppe het beste kunnen ondersteunen en comfort kunnen bieden. Wij hopen dat door jullie een inkijkje te geven in ons gezin en waar we mee te maken hebben en hoe we hiermee omgaan dat jullie zien dat er altijd mooie herinneringen worden gemaakt om aan vast te houden en dat de liefde omarmt.

Ook willen we via deze weg de Stichting Seppe enorm bedanken voor hun inspanning in het project van de rolstoelbus, we zijn dankbaar dat we mede namens de enorme steun van velen nog veel veilige km’ers samen kunnen afleggen.

Kijk hier de vooraankondiging